نفریت پورپورا یک بیماری عفونی است، درست است؟
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت پورپورا یک بیماری عفونی است، درست استدیروز من دریافت یک نفر نفریت پورپورا تلفن، او اعتماد به نفس بسیار کم بود چون همکلاسی های خود فکر کرد که او یک بیماری عفونی بود، هیچ کس می خواهد به دوست خود. در واقع، بیماری نفریت پورپورا مسری نیست.

کارشناسان می گویند نفریت پورپورا یک بیماری ثانویه است، نفریت پورپورا مسری نیست. در واقع، فرکانس پورپورا آلرژیک مبتلا به عفونت دستگاه تنفسی یا سایر عفونت های ویروسی از نزدیک مرتبط. برخی از آلرژی غذایی یا مواد مخدر نیز می تواند پورپورا آلرژیک شود، آن را با هیکل شخصی، نه یک بیماری عفونی رخ داده است، حتی اگر مدرسه تا به بسیاری از کودکان این علائم، ما نمی توانیم قضاوت نفریت پورپورا مسری است.

نفریت، به طور عمده برای پورپورا پوست واقع در اندام، به خصوص اندام و باسن اوایل قرمز تیره پس از چند روز به قهوه ای، زرد روشن، 1-2 هفته ناپدید شد.

علاوه بر پورپورا پوست، درد شکم نسبتا شایع، کولیک اغلب حملهای در اطراف ناف، پایین شکم شکم یا کل است. آسیب کلیوی رخ داده پس از هفته پورپورا نشان داد پروتئین، هماچوری، برخی ممکن است به نفریت یا سندرم نفروتیک تبدیل شود.

فصل بهار، تغییرات آب و هوا، بالاتر از نرخ پورپورا آلرژیک، بروز کودکان افزایش یافته است، به ویژه در مدارس، عفونت دستگاه تنفسی و یا خطر دیگری از عفونت خواهد بود نسبتا بزرگ، به طوری که پدر و مادر باید توجه ویژه ای به سلامت کودک پرداخت. با این که می دانیم، نفریت پورپورا مسری نیست.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نفریت پورپورا، شما می توانید یک ایمیل به hospitalkidney@yandex.ru ارسال. مبارک به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت,بیماری های عفونی ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: